Hairdresser Reacts to Americas Next Top Model Makeovers (Season 2)

Brad Mondo
Brad Mondo

Subscribe to my new channel Brad & Eric 💙 https://bit.ly/2StlQg1

หลายเดือนก่อน
Emo Panda
Emo Panda

Omg plz wear specifically this eyeshadow 24/7 beautiful!!!!!!!

9 วันที่ผ่านมา
Brandy Kimberly
Brandy Kimberly

Brad Mondo, I wish I had you guys as besties growing up.

12 วันที่ผ่านมา
Eleni's life
Eleni's life

I am dying for this pearls where did you bought them

20 วันที่ผ่านมา
straw berry
straw berry

WHERE IS THAT SHEER PEARL SHIRT FROM PLEASEEEE LET ME KNOW

20 วันที่ผ่านมา
Brittany Pinero
Brittany Pinero

Why does brad look like he is a girl

3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Chelse Close
Chelse Close

I love how this went from reacting to the makeovers to us just watching Brad watch ANTM lol. Love it!

4 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Ashley Hill
Ashley Hill

"We're gonna give you a mohawk" lol I actually have a mohawk though

21 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dazy Kid
Dazy Kid

You should watch the episode where Catie gets eliminated and says "I got my ass kicked off the show" lmaooo

22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Cherrie
Cherrie

Love your sleeves!!!!! oh you both too. Xoxo

23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Manon G
Manon G

sometimes i see the name brad mondo and think about mondo burger from the movie good burger lmao

วันที่ผ่านมา
Alaina Munk
Alaina Munk

Brad, what the hell is on your arms and where can I get it

วันที่ผ่านมา
McKenna Patrick
McKenna Patrick

All ur videos are my outfit inspo

2 วันที่ผ่านมา
Amazing Annika
Amazing Annika

💗💗💗!!

2 วันที่ผ่านมา
vieke nabilah
vieke nabilah

That dolan twins "peace" tho lol

2 วันที่ผ่านมา
bitsibean
bitsibean

Where! Did you! Get! That! Under shirt!!!!!

3 วันที่ผ่านมา
Melanie Crossing
Melanie Crossing

Yoanna deserved that win ❤️❤️

3 วันที่ผ่านมา
Kate Cringezz
Kate Cringezz

I'm literally playing the sims 4 right now and I'm recreating ANTM using the Moschino pack👑♦❤

3 วันที่ผ่านมา
Ashlyn W.
Ashlyn W.

Of all the things that have been normalized in modeling whey are glasses still considered a fashion no-no 😂 Girl they got gucci frames and you can ROCK THEM -signed a bitter four eyes

3 วันที่ผ่านมา
bat girl
bat girl

i love watching brad to relax and calm down. he seriously helps my anxiety just go away every time i watch him. he’s so sweet i would love to meet him one day

3 วันที่ผ่านมา
BJ Guz
BJ Guz

I was looooove brad, just not feeling the eyeshadow though. I miss his natural look. Everything else looks so good though!!

3 วันที่ผ่านมา
baybesimms14
baybesimms14

So i was told I'd have to cut all my hair off (that had been literally to my hips) to have a neurological test done, freaked out, then woke up after a nap & decided to chop it all off myself😅😂 been sticking with short hair since.

4 วันที่ผ่านมา
Phoebe Louise
Phoebe Louise

I aired 15 years ago x

4 วันที่ผ่านมา
M
M

Ok I'm loving this remix of Brad reacting to makeovers plus judging.

5 วันที่ผ่านมา
Sccglygha
Sccglygha

The girl they eliminated got the closest thing to a real goth look

5 วันที่ผ่านมา
Jasmyn Shepherd
Jasmyn Shepherd

Where did you get that undershirt, Brad!?

5 วันที่ผ่านมา
La'Dayshia Hunt
La'Dayshia Hunt

Why do I remember this episode lol

5 วันที่ผ่านมา
yuno gasai
yuno gasai

react to ASIAS NEXT TOP MODEL

5 วันที่ผ่านมา
Rose Anne Boushard
Rose Anne Boushard

WHY DO YOU GUYS LOOK LIKE HOT GUYS I WANTED FROM IN THE 90s

6 วันที่ผ่านมา
M.O.A Blog
M.O.A Blog

2:43 your welcome

6 วันที่ผ่านมา
Jamie Yaranon
Jamie Yaranon

please react to Antonio Garza bleaching her hair 😂

6 วันที่ผ่านมา
asmaa abby
asmaa abby

I wasn’t born when the episode of America’s next top model came out

6 วันที่ผ่านมา
Karen Bear
Karen Bear

i loved that show, for the fashion, the art, cat walks, i love all that stuff, but the make overs is my favorite part

6 วันที่ผ่านมา
Karen Bear
Karen Bear

@8:09 , thats a almost, kind of hair cut i get, kinda, my hair style is not the same, but just the fact , my hair is short like that is ,

6 วันที่ผ่านมา
eden negussie
eden negussie

What was that at 9:45-9:46....?

6 วันที่ผ่านมา
Marceline Mendoza
Marceline Mendoza

On the real freaked out when my screen glitched. But how is there a while different clip in this.

6 วันที่ผ่านมา
bobatabby
bobatabby

ok but sweetie really likes the pearl mesh shirt

6 วันที่ผ่านมา
Renee Hartley
Renee Hartley

this episode is as old as me

6 วันที่ผ่านมา
HitopAddict93
HitopAddict93

I used to watch the show just to hear my name TYRAH lol

6 วันที่ผ่านมา
paola toledo
paola toledo

New to the channel and this video hit me right in the first grade feels

7 วันที่ผ่านมา
Alexandria
Alexandria

i always loved being like "shes gonna cry, shes gonna cry, shes gonna cry"

7 วันที่ผ่านมา
ashleigh hayles
ashleigh hayles

More of these with the photos at the end and elimination!! X

7 วันที่ผ่านมา
ashleigh hayles
ashleigh hayles

I am LIVING for those pearl sleeves!!! Link please!?

7 วันที่ผ่านมา
Jessica Medrano
Jessica Medrano

12:44 “Why are they hanging” ... 😂😂😂😂 had me dying

7 วันที่ผ่านมา
Sims Obsessed
Sims Obsessed

I was born the year this was aired 😂

7 วันที่ผ่านมา
Live Louder
Live Louder

*Me, in denial:* What do you mean 2004 was 15 years ago....it was totally like 5 years ago...

7 วันที่ผ่านมา
Zori Barlow
Zori Barlow

Mondo burger

7 วันที่ผ่านมา
Angelina Marie
Angelina Marie

2:44 😂 I love that

8 วันที่ผ่านมา
Josefina Soria
Josefina Soria

I legit thought he was messing around when he said twin. And as they were speaking I’m like”wow he’s really good with these edits” 😑😑😑 no dumbass he really does have a twin

8 วันที่ผ่านมา
arin taylor
arin taylor

me and that video are the same age

8 วันที่ผ่านมา
spicy mama
spicy mama

nobody: mosquitoes: 4:48

8 วันที่ผ่านมา
Nichole King
Nichole King

Always wanted an ANTM makeover but now I want a Brad makeover 😂

8 วันที่ผ่านมา
Kayla Mokay
Kayla Mokay

You should name the channel “Mondo Brothers”

8 วันที่ผ่านมา
JoanieXx
JoanieXx

this aired when i was 1. that’s mad

8 วันที่ผ่านมา
Olivia Montgomery
Olivia Montgomery

6:06...heehee

8 วันที่ผ่านมา
Rene Maraž
Rene Maraž

You look sooooooo good in this video queen

8 วันที่ผ่านมา
Eeedeee 666
Eeedeee 666

Someone please tell me where the pearl top is from

8 วันที่ผ่านมา
A R
A R

I wasn’t even born when this episode came out 😂

8 วันที่ผ่านมา
Ridiculously Hot Chocolate
Ridiculously Hot Chocolate

I remember I used to watch ANTM after school and think ”Yeah I could be a model” , whilst I was a 150cm 11 year old and stopped growing at age 15 - making me only 163cm 😂 Im 20 now and still short 🙃

9 วันที่ผ่านมา
orionh3000
orionh3000

yes short people cant be models 😫. sorry.

3 วันที่ผ่านมา
Janae Almighty
Janae Almighty

I feel they’re the true definition of Best of Both Worlds🥰💯

9 วันที่ผ่านมา
y_ng z
y_ng z

I just want to take a peek at Brads closet. I’m sure it’s an adventure

9 วันที่ผ่านมา
Jacqueline Frank
Jacqueline Frank

Please react to Germanys next top model by heidi klum

9 วันที่ผ่านมา
Felicia
Felicia

9:38 Are you okay? 😂😂😂

9 วันที่ผ่านมา
heather faith
heather faith

are they brothers

9 วันที่ผ่านมา
MissFabulous
MissFabulous

THIS IS EVERYTHING. I just want to watch next top model episodes with your comentary. Please so more!!!!

9 วันที่ผ่านมา
kass bosa
kass bosa

Short hair on everyone is NOT it.

9 วันที่ผ่านมา
9 year old Stuff :P
9 year old Stuff :P

Z.

9 วันที่ผ่านมา
jen with luv
jen with luv

tbh when i first started watching you i thought you were jay manuel but i was really young when i watched antm so don't hate💀

9 วันที่ผ่านมา
Sulamita Tabakov
Sulamita Tabakov

Are they twins someone tell me plz

10 วันที่ผ่านมา
Yoongi's Hands
Yoongi's Hands

Y'all don't come for my neck but I thought the girl at 6:06 was Michael Jackson

10 วันที่ผ่านมา
Abby Marriner
Abby Marriner

Are they brothers or lovers 😂

10 วันที่ผ่านมา
Maria S
Maria S

Um where is your pearl top from 😍😍

10 วันที่ผ่านมา
Kate J.W
Kate J.W

Imagine getting a haircut you hate and then having to go home that early oof

10 วันที่ผ่านมา
maddy
maddy

that pearl shirt is everything

10 วันที่ผ่านมา
Poopie Head
Poopie Head

I don’t understand your shirt but I love it

11 วันที่ผ่านมา
Rozzy Bear
Rozzy Bear

Wait so are brad and Eric brothers???

11 วันที่ผ่านมา
Rozzy Bear
Rozzy Bear

If they arnt brothers I am shooken because he literally found his other clone

11 วันที่ผ่านมา
toffie robloxian
toffie robloxian

who went deaf whenever brad screamed

11 วันที่ผ่านมา
Arisugawa Daisu
Arisugawa Daisu

*someone faints* "i thought that was hillarious" lol if its isnt me

11 วันที่ผ่านมา
Dove Jensen
Dove Jensen

Quick question should I just trust the stylist to make my hair look awesome?

11 วันที่ผ่านมา
SsshadowWolfie and Saminates
SsshadowWolfie and Saminates

You went up by like 200,000 subscribers since yesterday like that the freak? I’m happy for you though

11 วันที่ผ่านมา
Mackenzie Gold
Mackenzie Gold

Brad legit just watching antm

11 วันที่ผ่านมา
Kathryn Bingham
Kathryn Bingham

Brad should have taken tyra's job. He can actually make compliments

11 วันที่ผ่านมา
Violet R
Violet R

I got so confused i look down at the comments then look back up and there are 2 brads i didnt know he had a TWIN?

11 วันที่ผ่านมา
William Aleman
William Aleman

ITS TIME FOR ELIMINATION.

11 วันที่ผ่านมา

ต่อไป

Hairdresser Reacts to Antonio Garza Bleach Fail

18:01

Hairdresser Reacts to Antonio Garza Bleach Fail

Brad Mondo

มุมมอง 1 579 793

Hairdresser Replies to Puzzling Hair Questions on Reddit

18:32

Hairdresser Reacts to Americas Next Top Model Makeovers (Season 2)

17:09

SURPRISE GENDER REVEAL...IS IT A BOY OR GIRL!?!?

11:29

SURPRISE GENDER REVEAL...IS IT A BOY OR GIRL!?!?

The ACE Family

มุมมอง 3 991 818

HAIRDRESSER REACTS TO AMERICAS NEXT TOP MODEL PT. 10 |bradmondo

15:22

HAIRDRESSER REACTS TO QUEER EYE MAKEOVER! |bradmondo

18:27

HAIRDRESSER REACTS TO QUEER EYE MAKEOVER! |bradmondo

Brad Mondo

มุมมอง 271 753

Reacting To America's Next Top Model Makeovers 2

10:21

Reacting To America's Next Top Model Makeovers 2

DJ Spooky Ev

มุมมอง 26

THIS IS L&S OFFICIAL BABY GENDER REVEAL!!

15:51

THIS IS L&S OFFICIAL BABY GENDER REVEAL!!

THIS IS L&S

มุมมอง 3 072 120

r/TIHI | Thanks, I hate it!

12:45

r/TIHI | Thanks, I hate it!

EmKay

มุมมอง 968 224

Editor Edition 2 | Dude Perfect

8:06

Editor Edition 2 | Dude Perfect

Dude Perfect

มุมมอง 9 385 076

Descendants 3 doesn't make any sense...

16:28

Descendants 3 doesn't make any sense...

Alex Meyers

มุมมอง 2 719 732

Choose Your FATE Riddles To Help You Escape!

19:15

Choose Your FATE Riddles To Help You Escape!

Gloom

มุมมอง 1 191 866

CARTER'S HOUSE IS HAUNTED

19:26

CARTER'S HOUSE IS HAUNTED

Lizzy Capri

มุมมอง 2 396 561

FUNNY KIDS WHO WENT TOO FAR

12:12

FUNNY KIDS WHO WENT TOO FAR

SSSniperWolf

มุมมอง 794 703