Hairdresser Reacts to People Going Brown to Bright Red

  • เผยแพร่เมื่อ 29 วันที่ผ่านมา

    Brad MondoBrad Mondo

    รันไทม์: 18:46

    Hi Beautiful! Today we watch some girls go from their natural brown hair to intense fire engine red! It's quite an intense change.
    SHOP MY NEW MERCH ▷ goo.gl/VN6tVD
    SUBSCRIBE TO BRAD & ERIC ▷ bit.ly/2XVO8pt
    SHOP XMONDO HAIRCARE ▷ www.xmondohair.com/
    Dacia E Video ▷ thfilm.net/v-%E0%B8%A7%E0%B8%B5%E0%B8%94%E0%B8%B5%E0%B9%82%E0%B8%AD-1yLmhOD-3no.html
    Ibironke Video ▷ thfilm.net/v-%E0%B8%A7%E0%B8%B5%E0%B8%94%E0%B8%B5%E0%B9%82%E0%B8%AD-0seUQWpdfqA.html
    Cristinagto Video ▷ thfilm.net/v-%E0%B8%A7%E0%B8%B5%E0%B8%94%E0%B8%B5%E0%B9%82%E0%B8%AD-xpl96_BI7vc.html
    SOCIALS:
    INSTAGRAM ▷ instagram.com/bradmondonyc/
    TWITTER ▷ twitter.com/bradmondonyc
    XMONDO INSTA ▷ instagram.com/xmondohair/
    DON'T FORGET TO LIVE YOUR EXTRA LIFE!

Brad Mondo
Brad Mondo

Hi beautiful thanks for being here 💞🥰

29 วันที่ผ่านมา
Deepam Dash
Deepam Dash

Stop being so beautiful ... confusing my orientation ! 😋😘

2 วันที่ผ่านมา
Vale Nava
Vale Nava

you went TOO far

7 วันที่ผ่านมา
Jade Rain
Jade Rain

You're amazing and so helpful!! I love you queeeen

10 วันที่ผ่านมา
Pixie &The Poet
Pixie &The Poet

Brad Mondo Love you Boo!🥰

12 วันที่ผ่านมา
Ray H
Ray H

I hope some rapes murders and dismembers your body while your still alive

14 วันที่ผ่านมา
Courtney Okayy
Courtney Okayy

I had fire engine red hair i lovedddd it and now i miss it

9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Angel Dear
Angel Dear

I’ve actually used the hi color in red with a 40 developer. I had dark brown naturally and only one process took it from dark brown to bright, Ariel red. I absolutely loved it.

9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
KelseyRuby
KelseyRuby

Brad you sound like a fucking tea kettle 🤣

13 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Levi Ackerman
Levi Ackerman

I'm here also with red hair... I call myself a tampon 💫🖤❤🤣

14 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Ice Turtle
Ice Turtle

Lmao I felt targeted when he started taking about plain brown hair 😂😂

17 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Arianna A
Arianna A

When I went fire engine red I used Adore. I swear I could blend in next to the truck 😂

20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Noora Koskinen
Noora Koskinen

Can someone please tell me where is his shirt from?

23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
ALittleNinjaThatStealsYourTacos
ALittleNinjaThatStealsYourTacos

Jeez I have brown hair and I wasn’t offended why is almost every comment on the defensive side, didn’t even notice until I reached the comments, there’s some genuinely mad people here.

วันที่ผ่านมา
That one Equestrian
That one Equestrian

I feel so attacked right now 😂 . I have brunette hair AND red tips for my hair OOF

วันที่ผ่านมา
vanessa espinoza
vanessa espinoza

I love brown lol 😂

วันที่ผ่านมา
coco rocks
coco rocks

Brad has had some of the worst coloured and styled hair I've ever seen. His hair never looks good

วันที่ผ่านมา
Nina Thorne
Nina Thorne

watching this as i box dye my hair red lmaoo

วันที่ผ่านมา
jdc1lovelylady
jdc1lovelylady

so if you have pre dyed hair what advice would you give to go lighter? I dyed my hair using henna red. it didmt take with my dark brown hair. I tried using regular dye but it still looks brown with small hints of red

วันที่ผ่านมา
Ashley Nacho
Ashley Nacho

I cringe every time I see 40 volume developer , especially when their not lighting the hair 😱😱😱😱

วันที่ผ่านมา
qqw Begum
qqw Begum

The kardashians have dark hair like kylie

วันที่ผ่านมา
Jessica Lozano
Jessica Lozano

I feel attacked and like i need to do something to my hair

2 วันที่ผ่านมา
megan jackson
megan jackson

I love my brunette hair. I always go darker when i color my hair.. I would never go blonde or stray away from my lucious brunette locks 😘 Sorry brad lol!

2 วันที่ผ่านมา
megan jackson
megan jackson

@Lai Barrett its a filter

22 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Lai Barrett
Lai Barrett

megan jackson your picture says you’re a liar

วันที่ผ่านมา
ashleyzoe
ashleyzoe

My cats woke up from the squeal at the start 😂

2 วันที่ผ่านมา
KOTO abyka
KOTO abyka

Any dirty blondes / browns here 🖐

2 วันที่ผ่านมา
The Female
The Female

I’m a brunette but I’m scared to dye my hair because it’s really long and I don’t know if I’ll look good blonde/platinum blonde 😭

2 วันที่ผ่านมา
mariya ortiz
mariya ortiz

no one: brad: starting to roast the fuck outta my brown hair me: guess i gotta dye it :/

2 วันที่ผ่านมา
Victoria Luisa
Victoria Luisa

The second girl looks so good with red hair

2 วันที่ผ่านมา
jb100fan1
jb100fan1

You guys! at least he said natural brunette color , like the one toned no life brown. More than half of yall have diff shades of brown and such, you know DAMN well he isnt talkin about yall 😂

2 วันที่ผ่านมา
K MV
K MV

You are so freakin beautiful, Brad!

2 วันที่ผ่านมา
Default
Default

hii, i was wondering if u have to go twice with the project x shampoo like with the kerastase?? or do u only have to go once with shampoo and then conditioner?

2 วันที่ผ่านมา
Germ
Germ

Bruhhh I fucking did this lmao my profile pic on here is from when I first did it . I dyed it bright red from brown using splats midnight line BITCH MY HAIR WAS BEAUTIFUL AND CURLY, HALFWAY DOWN MY BACK most 👏of👏 my👏 fucking 👏hair👏 fell 👏out/broke off. I'm still recovering, and this was back in like November 2016. Plus it destroyed my curls so my hair only looked good straight or up. It was bad times for a while 😭😭 then I cut my bags...

2 วันที่ผ่านมา
HiddenShadowGirl
HiddenShadowGirl

I did this lol I can finally relate to one of these videos

3 วันที่ผ่านมา
Madeline Taylor
Madeline Taylor

I love that all of these girls are using the exact same red and I've been coloring my hair red at home for over 2 years now and have never heard of it. I first used splat (eek I know) and then switched over to Sally's Ion Semipermanent color. I mix a little hot red, a little bright red, and mostly blood orange to get a more hot red that doesn't fade pink, because the worst thing (to me personally) is when you wash your hair like the second time and it becomes hot pink.

3 วันที่ผ่านมา
427IndigenousSkies
427IndigenousSkies

Her hair must have been sun bleached? Because I have a picture where my ends are lighter than my roots and I have not dyed my hair in years.

3 วันที่ผ่านมา
Dayj walker
Dayj walker

i want to make a youtube video so bad but i’m not even youtube famous 😂

3 วันที่ผ่านมา
MJ Pretzels
MJ Pretzels

I have natural brown,blonde,and an Orangish colored hair and ugh I love it sm I don’t wanna ruin it but I wanna did my hair so badlyyyy

3 วันที่ผ่านมา
Lexi Scott
Lexi Scott

Getting flashbacks to when my bathroom looked like a crime scene after I dyed my hair red. I kinda miss it.

3 วันที่ผ่านมา
Terra_the _Nightingale
Terra_the _Nightingale

I know what you mean Brad, but for now I’m proud of my solid black/dark brown hair. It’s curly so idk how highlights are and I used to dye my hair a lot but that was when I always straightened my hair so my hair was super damaged and I just got my curls back so I’m good without other colors. Though if anyone has experience or anything with super curly dark hair or just curly hair with dye let me know!

3 วันที่ผ่านมา
lac92576
lac92576

I dye my hair red because it suits my skin tone...and to cover up some greys that are starting to come in! IDK what Brad or anyone else thinks. It's MY hair :)

3 วันที่ผ่านมา
Lillian Baucom
Lillian Baucom

I’m obsessed with your channel!!!

3 วันที่ผ่านมา
Nancy Anderson
Nancy Anderson

Oh, and PS--she's using the vaseline on her scalp, because they are using it as the "base", like how they use with a relaxer, to protect the scalp 😆Even though it isn't really necessary in THIS process, but black women DO have pretty sensitive scalps... I worked at an ethnic salon early in my career, soooo...learned a few things 😉😎

3 วันที่ผ่านมา
Nancy Anderson
Nancy Anderson

Brad! How did I not even KNOW you had your own product line out?! I can't believe I missed that! I have neglected you, and I am SO sorry 😔😔 On another note, I LOVE these react videos! We are literally the SAME person with different anatomy, lol...we definitely said "color does NOT lift color!!", the same way, at the same damn time 😁😁

3 วันที่ผ่านมา
Kaitlyn Elliott
Kaitlyn Elliott

He kept coming for my all brown hair 😭😂😂 I have super thin hair though so the brown makes it look thicker rather then when I had blonde hair and putting blonde in it makes it damaged easier since I have extremely thin hair 😭

3 วันที่ผ่านมา
xendark
xendark

Vaseline isn't intended to be used as a moisturiser. It's intended to act as a barrier. So, say you have an especially dry nose because you have a cold (hi brad), apply moisturiser first and then vaseline. This will allow more of the moisturiser to be absorbed because it's not evaporating due to the vaseline barrier.

3 วันที่ผ่านมา
Danielle Brock
Danielle Brock

Wow Brad just shit on like 80-84% of the world 😂

3 วันที่ผ่านมา
Nina Cerda
Nina Cerda

Would blue work good with natural hair no bleach like the reds did?

3 วันที่ผ่านมา
Silke Strempa
Silke Strempa

Yeaaaahhh i ❤ red!

4 วันที่ผ่านมา
Essence Cooper
Essence Cooper

his shirt says 69 lol

4 วันที่ผ่านมา
Shawn Sisler
Shawn Sisler

My mother makes me do her hair, she likes to keep the temples and the wave in front silver, while dying the rest black. Petroleum jelly does block dye from penetrating the silver. LOL

4 วันที่ผ่านมา
Sarah Elliott
Sarah Elliott

That last one looks better than the rest. Someone knew how to properly apply the color. Love your reactions!

4 วันที่ผ่านมา
Carmina Villamizar
Carmina Villamizar

I love your channel😍

4 วันที่ผ่านมา
Nevaeh Hiner
Nevaeh Hiner

I wish there was just a whole video for curly hair. I shaved off all of my hair so its really healthy now buuuuut my hair is only to my chest but I want it longer. Plus I'm thinking of doing some nice blonde highlights cause the brown is just boring.

4 วันที่ผ่านมา
Nevaeh Hiner
Nevaeh Hiner

I'm broke tho so.

4 วันที่ผ่านมา
kenzie 524
kenzie 524

Wheres my black haired people at, we're safe from criticism 😂

4 วันที่ผ่านมา
Krissy•Krystal Smokes
Krissy•Krystal Smokes

Tell me why this video popped up right after I said I’m tryna be bold and dye my hair red 😂🤭 is this a sign

4 วันที่ผ่านมา
Keziah ama K
Keziah ama K

React to itsdaina

4 วันที่ผ่านมา
Faith. Noelle
Faith. Noelle

I’m in cosmetology school and my teacher goes.”ITS NOT DYEEEEE ITS COLORRRRRR” 😡😡😂😂

4 วันที่ผ่านมา
Rebecca Lahti
Rebecca Lahti

I just dyed my hair red 😂 no video tho next time I got u I was a blonde tho

4 วันที่ผ่านมา
Jennifer Davidson
Jennifer Davidson

You talk too much

4 วันที่ผ่านมา
Amber Santiago
Amber Santiago

I love brown hair ! Some colors are rich like chocolate or espresso and some are golden and warm 🥰. My brown hair gets natural highlights in the sun so there always an array of browns. I’m always dying my hair and changing it up, it’s currently a rosey pinkish color and I miss my brown and will be going back when I’m really bored of this change 🤣❤️

4 วันที่ผ่านมา
1111 3333
1111 3333

I'm just here watching cuz I want to grow my hair and do the same thing on my natural hair and want to know of it's works

4 วันที่ผ่านมา
vanni
vanni

how can you come for ppls hair when yours is FRIED lmao

4 วันที่ผ่านมา
Lily Sawyer
Lily Sawyer

I got dark red and slightly copper highlights on my virgin brown hair because you kept saying brown was boring... I love it so much!

4 วันที่ผ่านมา
Ashley WO
Ashley WO

Not all natural brown hair is dull. Blonde hair doesn’t look good on a lot of people especially when it’s bleached. Honestly what hair dresser hates on natural brunettes? Most try to get you to not bleach your hair

4 วันที่ผ่านมา
Ariana Brady
Ariana Brady

Y’all are getting so damn mad and it’s just a fucking hair color like relax. Its not like he’s talking about someone’s mom. If words hurt you that much then I don’t know what to tell you.

4 วันที่ผ่านมา

ต่อไป

Hairdresser Reacts To Rainbow Hair

19:12

Hairdresser Reacts To Rainbow Hair

Brad Mondo

มุมมอง 813

LA CANCIÓN - J Balvin x Bad Bunny ( Video Oficial )

4:11

LA CANCIÓN - J Balvin x Bad Bunny ( Video Oficial )

Bad Bunny

มุมมอง 1 670 826

Grouch (Joker Parody) - SNL

3:01

Grouch (Joker Parody) - SNL

Saturday Night Live

มุมมอง 3 327 700

MY COMING OUT STORY |bradmondo

19:03

MY COMING OUT STORY |bradmondo

Brad Mondo

มุมมอง 386

HAIRDRESSER REACTS TO AT HOME PERM FAILS!

18:18

HAIRDRESSER REACTS TO AT HOME PERM FAILS!

Brad Mondo

มุมมอง 3