Julian Newman Throws Ball Off Mikey Williams' Head, Then Mikey GOES OFF! Julian Challenges Kyree 😱

  • เผยแพร่เมื่อ 2 หลายเดือนก่อน

    OvertimeOvertime

    รันไทม์: 11:06

    Takeover FULL MOVIE ►►ovrt.me/30IPHnT
    Takeover DUNK SHOW ►► ovrt.me/2I6gZhs
    Takeover QUEEN of the Court ►► ovrt.me/31AWaTb
    A lot of y'all been waiting for this--the Julian Newman vs Mikey Williams FACEOFF! And it got WILD. Julian literally threw the ball off Mikey's head. From there it was no games. They were tryna win this thing.
    It wasn't only Julian and Mikey though. Zaire Wade, Niven Glover, Kyree Walker, Jah Jackson, Addi Patterson, Khalif Battle, Aidan Igiehon, Jalen Suggs, Skyy Clark, and Jalen Green (our guy was injured though) were also in the mix.
    As crazy as this video is, it's only the semis. Stay tuned for the finals...
    ---------------------------------
    Follow Us On Social!
    ---------------------------------
    Instagram: instagram.com/overtime
    Twitter: twitter.com/overtime
    Facebook: facebook.com/GetOvertime/
    ---------------------------------

whomppwhompp
whomppwhompp

lmao they showed Julian going in for a layup. but doesn't finish the clip cuz he got blocked 😂😂😂😂

15 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Annabelle Manzon
Annabelle Manzon

Whats the instrumental of the intro

20 ชั่วโมงที่ผ่านมา
cinix cyborg
cinix cyborg

Julian 6ixnine son

วันที่ผ่านมา
Dough Boiz
Dough Boiz

10:00

2 วันที่ผ่านมา
Osiris Exert
Osiris Exert

Who knows what the background song is

3 วันที่ผ่านมา
Maticaco
Maticaco

Song 00:00??

3 วันที่ผ่านมา
Mattman 56
Mattman 56

I’m sorry this video made me cringe at the beginning

4 วันที่ผ่านมา
cory's vlogs
cory's vlogs

From my James can need mikey

5 วันที่ผ่านมา
Onino Nosnoy
Onino Nosnoy

this kid's a midget

5 วันที่ผ่านมา
Ramadhan Alonto
Ramadhan Alonto

What song is in the intro

6 วันที่ผ่านมา
Cesar Funes
Cesar Funes

Why cant they pick melo to participate

8 วันที่ผ่านมา
Adolf Hitler From Wii Kill Jews
Adolf Hitler From Wii Kill Jews

they put all the best players in one team lmaoo no chill

8 วันที่ผ่านมา
RTM Leandre
RTM  Leandre

Why they make a intro look like a criminal investigation channel

9 วันที่ผ่านมา
Dr Fruit
Dr Fruit

anyone else see Mikey stick up the finger in the team intro

9 วันที่ผ่านมา
Harulynn Lanki
Harulynn Lanki

Why MIKEY WILLIAMS GOTTA BE SO FIIIIINNNNNEEEE!!!!!!!?????🤤🤤

10 วันที่ผ่านมา
Baby Gunna
Baby Gunna

6:41 quick maths

11 วันที่ผ่านมา
Jesus Andrade
Jesus Andrade

The song is called ego death by medcalf

11 วันที่ผ่านมา
Brendan Williams
Brendan Williams

They lucky lamelo was not there

13 วันที่ผ่านมา
Cameron Rouzan
Cameron Rouzan

whats thats intro song though #fire

14 วันที่ผ่านมา
RodgeThaDodge
RodgeThaDodge

When the ball bounced off his head, Mikey was probably like "oh Imma dunk on you so hard little man" 😂😂

14 วันที่ผ่านมา
john wick
john wick

Julian look like a little kid

14 วันที่ผ่านมา
The real Humphrey
The real Humphrey

July : no recommend Ausugut: no recommend September : recommend 🤦🏽‍♂️

15 วันที่ผ่านมา
Velocity
Velocity

how aiden do that to jah

15 วันที่ผ่านมา
Reward Dekx
Reward Dekx

7:11

16 วันที่ผ่านมา
Oscar Murillo
Oscar Murillo

If lamelo and bronny would be on bere and the guy wasnt hurt it would've been sick

16 วันที่ผ่านมา
Shobai Antetokounmpo
Shobai Antetokounmpo

2:47 mikey pullin the finger

16 วันที่ผ่านมา
ultrarooster
ultrarooster

This shit is cringey as fuck.

16 วันที่ผ่านมา
Grant Johnson
Grant Johnson

Mikey is my favorite

16 วันที่ผ่านมา
Victor Tate
Victor Tate

Not hating on the kid Newman but you mofos with the if he was taller comments kill me. That’s like saying if the ugly bitch was cuter she would be fine af. My nigga short it is what it is bih if I was smarter I would be a doctor. But lowkey retarded so here we are.😂😭😭😭

17 วันที่ผ่านมา
PIRATEGAMING HD
PIRATEGAMING HD

60k liker

17 วันที่ผ่านมา
Jeremiah Carter
Jeremiah Carter

That day dude can’t play

17 วันที่ผ่านมา
Daniel Nguyen
Daniel Nguyen

Julian is the little brother you have unfortunately have to bring

18 วันที่ผ่านมา
STAN TALENT STAN TWICE
STAN TALENT STAN TWICE

Julian talking like a shitty gangster while heooked like a midget

18 วันที่ผ่านมา
MonkeyddONKEY yt
MonkeyddONKEY yt

ang badoy ng mga kupal nato

19 วันที่ผ่านมา
Kakashi Willy
Kakashi Willy

Music plz 0:00

19 วันที่ผ่านมา
Stephen Morka
Stephen Morka

That intro tho straight 🔥

20 วันที่ผ่านมา
Sebastian Torres
Sebastian Torres

What’s the beat

20 วันที่ผ่านมา
dervon bennett
dervon bennett

yea cuz mikey kyree and zion are gonna lose 😭

21 วันที่ผ่านมา
Rico Bonds
Rico Bonds

That intro was 🔥🔥

21 วันที่ผ่านมา
Rico Bonds
Rico Bonds

That intro was 🔥🔥

21 วันที่ผ่านมา
Vaughan Catubig
Vaughan Catubig

I love it when people complain about Julian's bad sportsmanship when you have a number of people chanting overrated at his games. He may be cocky, but do you hear anyone wanting Colin Tjin to fail. DAS RIGHT BITCHES

22 วันที่ผ่านมา
Jacob Freeman
Jacob Freeman

Mikey cold asf

23 วันที่ผ่านมา
Trey Cox
Trey Cox

Clickbait

23 วันที่ผ่านมา
Jennifer Woodward
Jennifer Woodward

"Playing against golden state #MikeyAidenZhaire and Kyree Lol

23 วันที่ผ่านมา
Malik Davis
Malik Davis

Let’s just say that this beat at the beginning is 🔥

26 วันที่ผ่านมา
chloe mcewan
chloe mcewan

I hate the newans not gon lie

27 วันที่ผ่านมา
Someone.
Someone.

Why my nigga Julian look like an anonymous hacker mask? 😂💀

27 วันที่ผ่านมา
kendall
kendall

it sucks that julian not going to the nba.

28 วันที่ผ่านมา
Panashe Mangwanya
Panashe Mangwanya

Y'all hating on Julian but don't nobody got his work ethic. Mans goes against all odds. You gotta respect that. Very few would come out ten toes if they got in his shoes

28 วันที่ผ่านมา
fernando fajardo
fernando fajardo

0:36 his face though

29 วันที่ผ่านมา
Diego Lopez
Diego Lopez

who else seen mickey flip is off 😂 2:47-2:52

29 วันที่ผ่านมา
Brendan Cronin
Brendan Cronin

One of those black dudes looks like RG 3

29 วันที่ผ่านมา
Trick_poke
Trick_poke

Julian would of got blocked

หลายเดือนก่อน
Troy Marco
Troy Marco

What's the title of the intro music?

หลายเดือนก่อน
Samuel Mianscum
Samuel Mianscum

Julian Newman is a tiny chihuahua trying to mess with pitbulls.

หลายเดือนก่อน
NormalViewer
NormalViewer

LMAOOO UNDERRATED

29 วันที่ผ่านมา
The FuZe
The FuZe

Can you plz tell what's the song of the intro

หลายเดือนก่อน
Vagner Araujo Martins
Vagner Araujo Martins

MTO BOM NAMORAL

หลายเดือนก่อน
Dave Penetrante
Dave Penetrante

Julian newman's opinion has no count.

หลายเดือนก่อน
Just Azzamka
Just Azzamka

Destroy The Newman🔥

หลายเดือนก่อน
rhinosmash gaming
rhinosmash gaming

Julian Newman he has a little bit a ball skills but he’s too small and he’s too cocky

หลายเดือนก่อน

ต่อไป

Hawaiian Aloha - Rooster Teeth Animated Adventures

1:35

Hawaiian Aloha - Rooster Teeth Animated Adventures

Rooster Teeth

มุมมอง 230 082

LA CANCIÓN - J Balvin x Bad Bunny ( Video Oficial )

4:11

LA CANCIÓN - J Balvin x Bad Bunny ( Video Oficial )

Bad Bunny

มุมมอง 1 792 783