Lauv - Drugs & The Internet [Official Video]

  • เผยแพร่เมื่อ 2 หลายเดือนก่อน

    LauvLauv

    รันไทม์: 3:52

    “Drugs & The Internet“ by Lauv available now: lauv.lnk.to/drugsinternetYD
    lauvsongs.com
    facebook.com/lauvsongs
    twitter.com/lauvsongs
    instagram.com/lauvsongs
    Director: Jenna Marsh
    Another life
    Another story
    She walked out
    Said I was boring
    About 3AM
    That’s when I called my friends
    We hit the bar
    Sent myself flying
    Shit I said
    I’m never trying
    Til’ the bitter end
    But every now and then
    I wonder what it feels like
    To be more than I am
    I traded all my friends for drugs and the internet
    Ah shit
    Am I winner yet
    Look quick
    Is he a winner yet
    Mom’s back home with a drink and a cigarette
    I traded all my friends for drugs and the internet
    Ah shit
    Am I winner yet
    Look quick
    Hasn’t hit him yet
    Mom’s back home with a drink and a cigarette
    Oooh oooh
    Still hasn’t hit him yet
    And I don’t wanna base my actions on reactions or the things they say
    And I don’t wanna hit delete on all the parts of me that they might hate
    Now I’m laying in my bed
    And I can’t get out my head
    It’s all because, all because
    I traded all my friends for drugs and the internet
    Ah shit
    Am I winner yet
    Look quick
    Is he a winner yet
    Mom’s back home with a drink and a cigarette
    I traded all my friends for drugs and the internet
    Ah shit
    Am I winner yet
    Look quick
    Hasn’t hit him yet
    Mom’s back home with a drink and a cigarette
    Oooh oooh
    Still hasn’t hit him yet
    Oooh oooh
    Still hasn’t hit him yet
    I sold my soul
    And all I got
    Is likes from strangers
    Love on the internet
    Drugs and the internet
    I wonder what it feels like to be more than I am
    I am

    Lauv  Lauv songs  luv  luav  lavu  lave  lauve  louv  drugs  internet  drugs internet  How I'm Feeling  Drugs & The Internet  Troye Sivan  I'm so tired  paris in the rain  i like me better  lauv songs  the other  drugs and the internet  dancepop  indie pop  post-teenpop  pop music  electropop  indie poptimism  jeremy zucker  chelsea cutler  bulow  dean lewis  fletcher  julia michaels  lany  

Penny Kershaw
Penny Kershaw

Good song 👌

ชั่วโมงที่ผ่านมา
dark slayer 11
dark slayer 11

Guys I'm adiceted to internet but drugs nooooo no wadday⚠️⚠️⚠️⚠️

9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Android_Magnificènt GamerX
Android_Magnificènt GamerX

Oooh shit this is an actaul song??? Dammn booi

2 วันที่ผ่านมา
Zottam Talar
Zottam Talar

Lauv is just something else.. he's savage 💯

3 วันที่ผ่านมา
Brian
Brian

Is he gay now?

4 วันที่ผ่านมา
idk haha
idk haha

"I sold my soul and all i got, likes from strangers, love on the internet" is no one gonna talk about this?

5 วันที่ผ่านมา
Claudio Fernandez
Claudio Fernandez

I love the song❤

7 วันที่ผ่านมา
Dania Faizal
Dania Faizal

I’m here waiting for the explanation captions ....

8 วันที่ผ่านมา
Tae's Manager with Luv
Tae's Manager with Luv

Taehyung recommended LAUV's song The story never ends... I really liked it and searched abt him more... And man i'm in love with him... He's uniquely talented... He deserves more appreciation.....

8 วันที่ผ่านมา
sarmientojeffrey40
sarmientojeffrey40

I discovered him way back when his first single came when I was a sophomore in college. Its amazing to see how far he's come, his music has only diversified itself tenfold.

8 วันที่ผ่านมา
Dakota Mullins
Dakota Mullins

My gf sent me this song and im fuckin hooked!!

9 วันที่ผ่านมา
Ms. Nutritionist
Ms. Nutritionist

I will never understand why this song is not popular.

9 วันที่ผ่านมา
Vincens Bushi
Vincens Bushi

Love this Guy and His Mind 💙

10 วันที่ผ่านมา
Nicholas Ferrante
Nicholas Ferrante

good music

10 วันที่ผ่านมา
Nicholas Ferrante
Nicholas Ferrante

is it me or is that cat creepy hit a f in da chat if yes ... YEET

10 วันที่ผ่านมา
S.J Yu-
S.J Yu-

😍😍😍IDIYMMOG,HAYSAF_

10 วันที่ผ่านมา
S.J Yu-
S.J Yu-

IMSLYGC,JLDA;BBLWLMHA~

10 วันที่ผ่านมา
Ray Zhang
Ray Zhang

the music is really good but the video scares me a bit

10 วันที่ผ่านมา
Gurnoor Bedi
Gurnoor Bedi

*i mean cool mom tho*

13 วันที่ผ่านมา
1004 Ryn
1004 Ryn

New jam 😊

14 วันที่ผ่านมา
Rey Domenique Dalma
Rey Domenique Dalma

Wuvyuuu lauv

18 วันที่ผ่านมา
Shi Ag
Shi Ag

🙃😘😘😘

20 วันที่ผ่านมา
Mikrobyo
Mikrobyo

Ahin brought me here, nice song

20 วันที่ผ่านมา
Angelica Calunod
Angelica Calunod

❤❤

20 วันที่ผ่านมา
lah gimana
lah gimana

Oh shi–

21 วันที่ผ่านมา
NoOne Cares
NoOne Cares

this song is so underrated -.- i hate it

21 วันที่ผ่านมา
TRICKY gamer
TRICKY gamer

There are less like Then a comment

22 วันที่ผ่านมา
Rilee Emelumba
Rilee Emelumba

Don't do drugs kids Stay in school.\(⊙౪⊙)/

24 วันที่ผ่านมา
jame Am Flash AM BABY
jame Am Flash AM BABY

I love you 💙

24 วันที่ผ่านมา
Salsabilla 1010
Salsabilla 1010

Hey lauv

24 วันที่ผ่านมา
akita sOuNd
akita sOuNd

hi. I need help :)

24 วันที่ผ่านมา
D͙i͙g͙i͙t͙a͙l͙ S͙o͙l͙d͙i͙e͙r͙
D͙i͙g͙i͙t͙a͙l͙ S͙o͙l͙d͙i͙e͙r͙

I swear those are the ugliest cats

25 วันที่ผ่านมา
Kaylee lockyer
Kaylee lockyer

You're Voice 😊😭

25 วันที่ผ่านมา
Vienna Sivan
Vienna Sivan

I really love that Sphinx

27 วันที่ผ่านมา
Sigmund Arceno
Sigmund Arceno

So talented yet underrated. I so love this song.

27 วันที่ผ่านมา
Ivy Marcia
Ivy Marcia

I’m OBSESSED with this song, listened to it the whole way to Wales !!

28 วันที่ผ่านมา
홍광의
홍광의

존나 좋아...

28 วันที่ผ่านมา
Logan Trinder
Logan Trinder

I Lauv this song

29 วันที่ผ่านมา
ShorolBalokRaju
ShorolBalokRaju

This guy looks like Lil peep without tattoos

29 วันที่ผ่านมา
Tesfa shemalise
Tesfa shemalise

lauv your voice makes me hot

29 วันที่ผ่านมา
Anton Yus
Anton Yus

only 4m views? with this great song? should e over 400m.... while overrated zayn and sexist rappers got almost 1b...so sad

29 วันที่ผ่านมา
Vancle
Vancle

I fall on the internet because of this song (I have to go internet to listen to this song)

29 วันที่ผ่านมา
Jessica Goodwin
Jessica Goodwin

Damn...... 👏👏👏👏👏👏♥️

29 วันที่ผ่านมา
Lina x
Lina x

*Lauv you big piece of talent*

หลายเดือนก่อน
Lina x
Lina x

@Katie O Hahaha I could neverr <3

26 วันที่ผ่านมา
Katie O
Katie O

I thought you were gonna call him a big piece of shit. 💩😂

29 วันที่ผ่านมา
Bananabomber
Bananabomber

Nice song about YouTubers

หลายเดือนก่อน
jagruti joshi
jagruti joshi

Deserves way more than 4 million

หลายเดือนก่อน
mymothername tse
mymothername tse

好正啊

หลายเดือนก่อน
qvelt ie
qvelt ie

Lauv is literally underrated

หลายเดือนก่อน
Ɽ4•ĄzkąrLIfE 2
Ɽ4•ĄzkąrLIfE 2

It sounds better in the early

หลายเดือนก่อน
GUTETAMA
GUTETAMA

ArE U Ok OR ArE u HiGh

หลายเดือนก่อน

ต่อไป

FIFA 20 | Official Gameplay Trailer

1:30

FIFA 20 | Official Gameplay Trailer

EA SPORTS FIFA

มุมมอง 1 364 264

Lil Nas X - Old Town Road (Week 17 Version) ft. Billy Ray Cyrus

2:38

Mark Ronson - Find U Again (Official Video) ft. Camila Cabello

4:12

Mark Ronson - Find U Again (Official Video) ft. Camila Cabello

MarkRonsonVEVO

มุมมอง 6 179 487

$tupid Young - Aquafina (Official Video) (feat. MBNel)

2:07

$tupid Young - Aquafina (Official Video) (feat. MBNel)

AFFICIALSTHELABEL

มุมมอง 519 009

Casting Crowns - Nobody (Official Music Video) ft. Matthew West

3:53

Casting Crowns - Nobody (Official Music Video) ft. Matthew West

CastingCrownsVEVO

มุมมอง 503 049

Mau y Ricky, Camilo, Lunay - La Boca (Remix - Audio)

3:11

Mau y Ricky, Camilo, Lunay - La Boca (Remix - Audio)

MauyRickyVEVO

มุมมอง 2 822 884

Ed Sheeran & Travis Scott - Antisocial [Official Video]

3:28

Ed Sheeran & Travis Scott - Antisocial [Official Video]

Ed Sheeran

มุมมอง 19 097 188

Fetty Wap - Birthday ft. Monty [Official Video]

3:15

Fetty Wap - Birthday ft. Monty [Official Video]

Harlem Fetty

มุมมอง 1 356 881

[STATION 3] TAEYONG 태용 'Long Flight' MV

3:34

[STATION 3] TAEYONG 태용 'Long Flight' MV

SMTOWN

มุมมอง 2 333 312