"MY INNER THOUGHTS: MIXED SIGNALS"

  • เผยแพร่เมื่อ หลายเดือนก่อน

    Bigg JahBigg Jah

    รันไทม์: 6:34

    THE THINGS PEOPLE THINK BUT NEVER SAY.
    STARRING
    KASSANDRA LEE
    thfilm.net/ch-UCG3uk0_jXcryyK_DW83S38g
    instagram.com/the_kassandra_lee/
    SHOT BY
    JAY ALI
    thfilm.net/ch-UCJ9ZUHK1ud4nTBF4gNYkb6w
    WALTER FRENCH
    thfilm.net/us/walterFRENCHtv

    SKETCH COMEDY  BIGG JAH  2DAMAX  

SizzleVille TV
SizzleVille TV

He fucked that whole situation up trying to get the ass too soon #takeyourtimebruh lol

3 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Donny Yayo
Donny Yayo

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

7 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Omar Tucker
Omar Tucker

am I the only one coaching this dude as the video players and said DAMN! at the end?

8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
pably william
pably william

New subscriber and iam suuuuupeeerr dupppeeeeeer loving 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

8 ชั่วโมงที่ผ่านมา
lilj804
lilj804

“It’s smash o’clock “ lol

9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Kadeem Smith
Kadeem Smith

I would've just thought of everything to get my dick hard then see what she do wit it. Literally just have it up n ready then see if she really bout that action. Let her come to me type shit. really works nfs

9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Dion Thornton
Dion Thornton

Never jump to the bed room. Always start on the couch

9 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Bruce Wayne
Bruce Wayne

Brah!! Lol

11 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Raw
Raw

Smash o’clock!

18 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Syd White
Syd White

No yams for him tonight 😂😂

23 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Offworlder1
Offworlder1

Couch sex is not always comfortable, but it all depends on the couch which is a case by case basis.

วันที่ผ่านมา
mixumup1
mixumup1

LMAO

วันที่ผ่านมา
MrDjmurdock
MrDjmurdock

Lol

วันที่ผ่านมา
RadiantRuby93
RadiantRuby93

“She being goofy” 😂😂

วันที่ผ่านมา
Sterling Jones
Sterling Jones

3:10 had me crying 😂

วันที่ผ่านมา
Jeremy Oakes
Jeremy Oakes

Am I the only person that finds her voice to be really attractive

วันที่ผ่านมา
baby nemo
baby nemo

I’m disappointed y’all didn’t show dat azz!! 😣

วันที่ผ่านมา
mack364am
mack364am

That's a sexy voice on that there gurl!

วันที่ผ่านมา
Ryan Melton
Ryan Melton

Daaaaamn😱😱😓😓

วันที่ผ่านมา
Thug Life Fishing
Thug Life Fishing

🤣🤣 so real

วันที่ผ่านมา
Posthumous Afterdeath
Posthumous Afterdeath

Aww man. Damn

วันที่ผ่านมา
creoleDJ
creoleDJ

The story of my life....🥺

วันที่ผ่านมา
804Eazy MadeWade
804Eazy MadeWade

This MY DOG!!!! Lmao!!! He said to keep it a 100 and half...

วันที่ผ่านมา
Ηλιας Βρανος
Ηλιας Βρανος

this is so me with all dem hoes up my bussiness boi.

2 วันที่ผ่านมา
thomas roberson
thomas roberson

😊😀😁😂😃😄😅😆😇☺🙂🤣🤠🤡🤗🤔🤓😍😍😍😍😒😜😛😛😜😜😍😍😍😝😋😗😙😙😙😘😚😚😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

2 วันที่ผ่านมา
Mohamed hade love me
Mohamed hade love me

My inner touch: she want u Me: no nigga she don't

2 วันที่ผ่านมา
vegitausa
vegitausa

Did I just see a damn public service announcement about trump damn birthday precede a Jah video! Disrespectful as fuck!

2 วันที่ผ่านมา
Humble Servant
Humble Servant

It’s smash o’clock 😂

2 วันที่ผ่านมา
Apollo Adams
Apollo Adams

Bro a fool

2 วันที่ผ่านมา
Joseph Mouton
Joseph Mouton

That inner voice is hilarious...lmao...yo...dont say nothin else..so u dont say nithin stupid...LIKE U JUST DID!...LMAO

2 วันที่ผ่านมา
C.
C.

That's was good👏👏👏👏😁😁😁 and GOTDAMN HER VOICE IS HELLA SEXY!!😍😘

2 วันที่ผ่านมา
Brenda Thompson
Brenda Thompson

Smash o'clock

3 วันที่ผ่านมา
Robbi D
Robbi D

That was good. Funny too. I really like that. Dude you are really talented and have a great sense of humor and real screen presence without telling, squealing and singing like a girl, like that Kevin Hart. And you have the voice for it too. You really should explore getting an agent and get into movies. You're funny without making it look like you're trying too hard to be funny. It's a natural, gifted kind if humor. I laughed more through this one slit than I have through all of the Kevin Hart shows I've seen. Keep it coming dude.

3 วันที่ผ่านมา
Trill Ville
Trill Ville

I blame Jah for all of this LOL!

3 วันที่ผ่านมา
Dirty30 #TheMarathonContinues
Dirty30 #TheMarathonContinues

It's smash o clock you coming up here at 2:00 😂😂😂

3 วันที่ผ่านมา
Valarie Parks
Valarie Parks

Literally The End....lol

3 วันที่ผ่านมา
teamaculate
teamaculate

Man , you funny. 10 's across the board .

3 วันที่ผ่านมา
LEAH GIBBS
LEAH GIBBS

🤣😂 I LOVE THIS FOOL

3 วันที่ผ่านมา
James Redic
James Redic

Lol. Say mane dis nigga a fool witit. I woulda banged her game up on the couch. Square bizzness

3 วันที่ผ่านมา
iRecruit Fish
iRecruit Fish

Deep thoughts by Big Jah

3 วันที่ผ่านมา
Marie Kiki
Marie Kiki

Hey guys I’m single

3 วันที่ผ่านมา
Jesse Alexander
Jesse Alexander

Every man has had inner dialogue while being with a girl and agreeing with himself to make a move after a second or third time of a similar patter. "If she touches my knee one more time"

3 วันที่ผ่านมา
T Wright100
T Wright100

Heyyyyy nowww 🤣🤣🤣🤣🤣 I just went threw this

3 วันที่ผ่านมา
Wan Simmons
Wan Simmons

Lol Nigga get some air

4 วันที่ผ่านมา
Wan Simmons
Wan Simmons

Lmfaoooo see shit I kick it to em 💯😂😂 this shit dope big facts

4 วันที่ผ่านมา
OG AL JEROM
OG AL JEROM

Please sub my OG MESSAGE SHOW @ YouTube.com/c/AlJerom

4 วันที่ผ่านมา
Sanyu Ndekou
Sanyu Ndekou

She sounds like alicia keys

4 วันที่ผ่านมา
Bernard Ware
Bernard Ware

Who’s that chick tho fam?

4 วันที่ผ่านมา
halfman
halfman

Dam 😂🤣

4 วันที่ผ่านมา
VINNY MACK
VINNY MACK

2:45 *DAMN!* 🤣🤣

4 วันที่ผ่านมา
all gaz no brakez
all gaz no brakez

3's a charm🤣🤣😂

4 วันที่ผ่านมา
Zack Golden
Zack Golden

If that ain’t the sexiest voice I’ve ever heard. Gawdamn....Id have shawty read the whole damn Game of Thrones book collection to me and just be straight

4 วันที่ผ่านมา
SmackBlack
SmackBlack

🤣🤦‍♂️🤣

4 วันที่ผ่านมา
Gilbert Caine
Gilbert Caine

Cinnamon sticks she smell like cinnamon sticks

4 วันที่ผ่านมา
Youngstan300 SEDC
Youngstan300 SEDC

The sound effects that's how I be 😂😂😂😂

4 วันที่ผ่านมา
Buffalo perch killer
Buffalo perch killer

You're as crazy as hell oh man we are we are cracking up

5 วันที่ผ่านมา
Maurice Love
Maurice Love

Really nigga?😕😕

5 วันที่ผ่านมา
Dennis Needham
Dennis Needham

Haha yow

5 วันที่ผ่านมา
bike lyfe
bike lyfe

Boy you up at 2:30am?

5 วันที่ผ่านมา
Jean Moleus
Jean Moleus

😂😂😂😂😂😂

5 วันที่ผ่านมา
M J
M J

The "Couch"...

5 วันที่ผ่านมา
Anyolis Coronado
Anyolis Coronado

I did... In past tense 🤣🤣🤣

5 วันที่ผ่านมา
Exalted
Exalted

I’ll deadass play a shorty just to use her hbo to watch game of thrones.

5 วันที่ผ่านมา
GTT
GTT

She would be turned into a bobble head asap. Know that mouth is crazy.

5 วันที่ผ่านมา
Speedsk8r
Speedsk8r

Dude looks like a big huge milk dud Haha

5 วันที่ผ่านมา
Speedsk8r
Speedsk8r

Ummm these folks can't act worth a damn nickle 👈🏾😝🤔😜

5 วันที่ผ่านมา
Shaneka Thompson
Shaneka Thompson

The games mfs play lol if I’m coming to smash you gonna know that upfront so it’s no confusion

5 วันที่ผ่านมา
James Carter
James Carter

His praying hands lmao

5 วันที่ผ่านมา
Jerrm04
Jerrm04

“ oh oh oh oh oh did she just graze her elbow over my meat” 😂

5 วันที่ผ่านมา
Jose MArtinez
Jose MArtinez

He said i wanted you luv just to get some air...lol.😱😭😂💪🙌👍

5 วันที่ผ่านมา
T.J. Gray
T.J. Gray

That’s tuff😫😫

6 วันที่ผ่านมา
Malcolm Little
Malcolm Little

Damn, she sexy as hell!! I thought his Lesbian girl was the one. But now I don't know!!!

6 วันที่ผ่านมา
Al White
Al White

Because it's smash o'clock!

6 วันที่ผ่านมา
hydefog9
hydefog9

Yeeeaaaa, kick rocks!

6 วันที่ผ่านมา
Arodys
Arodys

He gets all of his friends to participate in these endless skits. 🤣 #realcool

6 วันที่ผ่านมา
O.G Francis
O.G Francis

She's fine AF

6 วันที่ผ่านมา
Jason Layup
Jason Layup

Ah jawn coming over late at night? And unannounced? Sound like ah set up.

7 วันที่ผ่านมา
Mike Duross
Mike Duross

She nice asf 😍😍😍

7 วันที่ผ่านมา
yna coco
yna coco

I love this dude fr 💯💯

7 วันที่ผ่านมา
D Tatah
D Tatah

Lol this is too much!

7 วันที่ผ่านมา
TheAllnPttrsn
TheAllnPttrsn

I literally want some of her yams, her sweet potato pie from her too!

7 วันที่ผ่านมา
cltdadon
cltdadon

Her Voice is so damn sexy fam on Movaz D.C lango homie 😎😎😎😎😎😎💪🏿💪🏿💪🏿

7 วันที่ผ่านมา
Radical_like_ KHALID
Radical_like_ KHALID

Hahahahaha u ruined it mane let it go😹😹

7 วันที่ผ่านมา
Radical_like_ KHALID
Radical_like_ KHALID

Her voice sexi

7 วันที่ผ่านมา
Sonya Carter
Sonya Carter

Hey nowww!!!

8 วันที่ผ่านมา
samuel rogers
samuel rogers

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

8 วันที่ผ่านมา
Romaine James
Romaine James

She hella cute

8 วันที่ผ่านมา
Vinny Booboo
Vinny Booboo

Why didn't you show her boobs? 😭

8 วันที่ผ่านมา
Hueey Newton
Hueey Newton

Yep

8 วันที่ผ่านมา
Wobey BryantTV
Wobey BryantTV

Jahh on his mgtow shit kicked her out😂

8 วันที่ผ่านมา
Albert Stubbs
Albert Stubbs

She trying to be wify bro

9 วันที่ผ่านมา
Kev & Marcel
Kev & Marcel

Hey nowwww...

9 วันที่ผ่านมา
Dejan Ogando
Dejan Ogando

It was all in her her eyes and her body language when she said "can i come in". With all these rape allegations and me too shits flying around im asking her from jump "You looking kinda horny boo u wanna give me them cheeks ?" (Recorder activated so its all on audio as proof)

9 วันที่ผ่านมา
Best sisters
Best sisters

😂😂 “did she just graze her elbow over my meat”

9 วันที่ผ่านมา
Dennis Brown
Dennis Brown

Loved it...good session

9 วันที่ผ่านมา
Dennis Brown
Dennis Brown

Stop it ...over thinking

9 วันที่ผ่านมา
MIKEJF20
MIKEJF20

My love seat is not for love my bed is no fucking on the sofa so step 😂

9 วันที่ผ่านมา
DeQuandre Steward
DeQuandre Steward

This nigga an asshole

9 วันที่ผ่านมา
Romario Majokko
Romario Majokko

😆😆😆

9 วันที่ผ่านมา
Donnnation TV
Donnnation TV

This joint did numbers

9 วันที่ผ่านมา

ต่อไป

"I'M COMING TOO: SADE'S SISTER'''

05:02

"I'M COMING TOO: SADE'S SISTER'''

Bigg Jah

มุมมอง 1 800 000

"WHY DIDN'T YOU TELL ME YOU HAD A SON!!?"

03:14

"WHY DIDN'T YOU TELL ME YOU HAD A SON!!?"

Bigg Jah

มุมมอง 1 900 000

Bruce Bruce - Young Boys Don't Play (Stand Up Comedy) 1 of 2

13:02

Bruce Bruce - Young Boys Don't Play (Stand Up Comedy) 1 of 2

InfamousAllegiance

มุมมอง 6 300 000

A Brand New Day (BTS World Original Soundtrack) (Pt. 2)

3:26

A Brand New Day (BTS World Original Soundtrack) (Pt. 2)

BTS - Topic

มุมมอง 973 847

BEST CUBE COMPILATION #5 BEST COUB JOKES 2019 June

20:01

BEST CUBE COMPILATION #5 BEST COUB JOKES 2019 June

BEST CUBE

มุมมอง 68 000

When you & bae are both cheating!

07:39

When you & bae are both cheating!

King V

มุมมอง 379 000

You Hittin Dat???  Ep.1

05:19

You Hittin Dat??? Ep.1

Juhahn Jones

มุมมอง 1 300 000

Chris Redd - Fighting in Chicago - This Is Not Happening - Uncensored

17:36

Lesbian roommate part 2

05:22

Lesbian roommate part 2

NellyVidz

มุมมอง 1 000 000

Movies That Will Blow Everyone Away In 2020

07:16

Movies That Will Blow Everyone Away In 2020

Looper

มุมมอง 2 600 000

"WHEN ARE YOU GONNA PROPOSE TO ME? EP  2"

03:59

"WHEN ARE YOU GONNA PROPOSE TO ME? EP 2"

Bigg Jah

มุมมอง 346 000

Amazing scenes that are difficult to see once in life2019!

10:26

Live PD: The Best of Calvert County, MD | A&E

18:18

Karina Says YES to Ronald for 24 HOURS!

14:01

Karina Says YES to Ronald for 24 HOURS!

SIS vs BRO

มุมมอง 4 689 799

DOCTOR SLEEP - Official Teaser Trailer [HD]

2:41

DOCTOR SLEEP - Official Teaser Trailer [HD]

Warner Bros. Pictures

มุมมอง 6 291 413

15 Funny Travel Pranks / Prank Wars!

10:13

15 Funny Travel Pranks / Prank Wars!

Troom Troom

มุมมอง 4 500 013

Last To Stop Running Wins $20,000

14:58

Last To Stop Running Wins $20,000

MrBeast

มุมมอง 22 071 324

LOSING OUR FRIEND DWARF MAMBA - IMPAULSIVE EP. 88

2:10:09

LOSING OUR FRIEND DWARF MAMBA - IMPAULSIVE EP. 88

Impaulsive

มุมมอง 1 522 973

I'm Gay - Eugene Lee Yang

5:09

I'm Gay - Eugene Lee Yang

The Try Guys

มุมมอง 5 544 058

Trying ON The HOT CHEETO Collection.. Aiii no. | Louie's Life

14:50

I'LL BUY WHATEVER YOU CAN ACT Challenge by The Norris Nuts

30:27

I'LL BUY WHATEVER YOU CAN ACT Challenge by The Norris Nuts

The Norris Nuts

มุมมอง 1 589 149