Shawn Mendes - Kid in Love - LYRICS

  • เผยแพร่เมื่อ 4 ปีที่แล้ว

    Ivana LynchIvana Lynch

    รันไทม์: 3:45

    Lyrics for "Kid in Love" by Shawn Mendes
    Album available April 14th
    -------------------------
    I do not claim to own this song, just the lyrics.
    --------------------------
    - Ivana
    Twitter : @mendesjoys

Nyla Ramos
Nyla Ramos

#MendesArny I'm Mendes army All Day, Everyday

19 ชั่วโมงที่ผ่านมา
Mamabishh
Mamabishh

This song makes me miss a school friend I haven't talked to in a while. She loved this song so much.

10 วันที่ผ่านมา
Jan Lorenz
Jan Lorenz

Maybe I'm just the kid in love!

12 วันที่ผ่านมา
chloe & lizzy
chloe & lizzy

TOday i was at school and i told mu friend my crush and she waa trying to tell him but i pushed her down and said WHAT ARE YOU TALKING ABOUT but also we fell and my crush said he liked me to😱👌😎

13 วันที่ผ่านมา
LUCK _
LUCK _

Sang this to my crush and now we are together!😌🥰

14 วันที่ผ่านมา
june
june

Shawn ❤️🎹🎹🎹🎼🎼🙏🏼

16 วันที่ผ่านมา
directioner videos
directioner videos

U know I am a kid in love B.....ut with whom Of course Shawn

27 วันที่ผ่านมา
Jacquiline Lds
Jacquiline Lds

SM my music inspiration!!!! Sami

29 วันที่ผ่านมา
Liv_ Bear05
Liv_ Bear05

I just found this song 😭 and I remember that my ex sent it to me, and I wanna cry again 😭

29 วันที่ผ่านมา
MoonThe LavaHusky
MoonThe LavaHusky

Who hear after señorita? =D

หลายเดือนก่อน
Kyle Play
Kyle Play

Shawn mendes like Justin bieber comment Me Both😜😜

หลายเดือนก่อน
autumn spears
autumn spears

omg i have the same braclet as him

2 หลายเดือนก่อน
Anny Vera
Anny Vera

I so wish I was Camila Cabello so I can be with him😕

2 หลายเดือนก่อน
Kyle Play
Kyle Play

Me I wish my krush is Camilla cabello and I'm shawn mendes so I can be with her ❤️❤️😭😭😍😍😔😔😢😢

หลายเดือนก่อน
Erika Godbout
Erika Godbout

2019??

2 หลายเดือนก่อน
jjmoney012 idk
jjmoney012 idk

The way u lighten up the room at the corner of my eye we can both sneak out the back door

2 หลายเดือนก่อน
jjmoney012 idk
jjmoney012 idk

It's alr alr I wanna make u mine

2 หลายเดือนก่อน
jjmoney012 idk
jjmoney012 idk

If u telling kinda crazy turn down the lights we take out time do whatever you like

2 หลายเดือนก่อน
jjmoney012 idk
jjmoney012 idk

Cause I got it all and I got it all but I don't ever wanna grow up

2 หลายเดือนก่อน
jjmoney012 idk
jjmoney012 idk

Maybe I'm just a kid in love maybe I'm just a kid in love oh baby it's be cool if it's the two of us but I don't ever wanna grow up

2 หลายเดือนก่อน
jjmoney012 idk
jjmoney012 idk

We don't have to say goodbye cause it alr it's alr wast time tonight

2 หลายเดือนก่อน
LG imperial
LG imperial

10.000th subscriber! 👍

2 หลายเดือนก่อน
Nandu Prabu
Nandu Prabu

╔══╗╔╗ ╚╗╔╝║║╔═╦╦╦╔╗ ╔╝╚╗║╚╣║║║║╔╣ ╚══╝╚═╩═╩═╩═╝ music

2 หลายเดือนก่อน
Audrey Thompson
Audrey Thompson

I love this song soooo much! 2019 anyone?? #MendesArmy

2 หลายเดือนก่อน
Mariana Saavedra
Mariana Saavedra

There are currently 575ppl that are really dumb in this world (the ppl that for some strange ass reason disliked this video) let’s hope that number doesn’t grow I would hate to see what became of the world if it did

3 หลายเดือนก่อน
Yaashi kaur Virdi
Yaashi kaur Virdi

It's very similar to satisfied by Shawn Mendes (unreleased)

3 หลายเดือนก่อน
sya
sya

damn like years ago when i liked shawn so much (i still do now but not really) just because my crush likes him lmao i always listened to this song and thought "omggg this song is so me and mY CRuSH" wtf but can't deny this song was so suitable for us and i thought this was how i expressed my love to him because at the time we can't talk with each other or do stuffs that any lovers do. boi if u read this i hope u still know that u mean everything to me

3 หลายเดือนก่อน
Lorena miraculers
Lorena miraculers

Lindaa música mesmo

3 หลายเดือนก่อน
lXlYlXl XX XAFIX
lXlYlXl XX XAFIX

╔══╗╔╗ ╚╗╔╝║║╔═╦╦╦╔╗ ╔╝╚╗║╚╣║║║║╔╣ ╚══╝╚═╩═╩═╩═╝ music Guys I just started making music. I Need yall support Please help me grow

3 หลายเดือนก่อน
Czło wiek
Czło wiek

Nice lyrics ❤️

4 หลายเดือนก่อน
cornelius tona
cornelius tona

👌👌

4 หลายเดือนก่อน
DJ Proctor
DJ Proctor

This song reminds me that I fall in love with an Angel of my dreams 🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡

4 หลายเดือนก่อน
tanesha gupta
tanesha gupta

Love ❤️ 💕💕💕💕

4 หลายเดือนก่อน
Bunny Club
Bunny Club

I'm 13 and I showed this to my boyfriend and this is now like are song

4 หลายเดือนก่อน
mickee moo
mickee moo

I love this song mr. Shawn

4 หลายเดือนก่อน
Hayleigh Coomer
Hayleigh Coomer

Aww

5 หลายเดือนก่อน
irisheyes1283
irisheyes1283

hi

5 หลายเดือนก่อน
Shawnthegamer1234
Shawnthegamer1234

That is not Shawn Raul Peter mendes on the screen

5 หลายเดือนก่อน
Benito M
Benito M

Yes it is

3 หลายเดือนก่อน
Neverland lyrics
Neverland lyrics

You too perfect with your voice and you so handsome, too!!!!!! No word can describe my feeling when I listen to you.!!!!! Love you too much, Shawn!!!!!!

6 หลายเดือนก่อน
Cuong Do Tuan
Cuong Do Tuan

i literally just found this song

6 หลายเดือนก่อน
Cuong Do Tuan
Cuong Do Tuan

bruh its 2019 and im listening to this now

6 หลายเดือนก่อน
aimee kaur
aimee kaur

This must be my favourite song shawn mendes your amazing I just love you so much like wish I could meet you shawn mendes but my coisen meeting you at yours consent your just amazing I love you

6 หลายเดือนก่อน
faye psyc
faye psyc

2019? 🤘🏻

6 หลายเดือนก่อน
Cailey Soper
Cailey Soper

This is honestly one of the cutest, most relatable songs ever❤️😍

6 หลายเดือนก่อน
Abrar mohamed
Abrar mohamed

i love Shawn lazy eyes and his kindness he is the best singer ever and even voice :) i am a kid in love with this song

6 หลายเดือนก่อน
loca fillie
loca fillie

Ponte de acuerdo, are u a kid in love or you wanna love her with the lights on?

7 หลายเดือนก่อน
mia m
mia m

I have the same bracelet as him

7 หลายเดือนก่อน
ashutosh kumar
ashutosh kumar

I love him

7 หลายเดือนก่อน
It’s Meeh
It’s Meeh

You wrote “said your place is kinda close” but it’s “said your place is kinda *cozy* “ (: 1:13

7 หลายเดือนก่อน
Yogirlgabby
Yogirlgabby

I would love to be the girl he writes songs bout in a good way

7 หลายเดือนก่อน
Aaliyah_shawn_mendes
Aaliyah_shawn_mendes

❤️🤧

7 หลายเดือนก่อน
Gael Bermeo
Gael Bermeo

This song is like me and my crush we fell in love❤️

7 หลายเดือนก่อน
람보
람보

2019?❤

7 หลายเดือนก่อน
Carla Collins
Carla Collins

he said he's a kid in love yet he has a song called lights on and the meaning is not what a KID will say😂😉😐

7 หลายเดือนก่อน
nini
nini

Ugh his face is so distracting I can't even look at the lyrics 😐

7 หลายเดือนก่อน
BananaMan 3000
BananaMan 3000

Best song ever I could listen to this song forever 😎😎😎😎😎😎

7 หลายเดือนก่อน
Camila Méndez
Camila Méndez

Someone in 2019 ? ❤️🙈👀

8 หลายเดือนก่อน
Mia Medina
Mia Medina

I Have the same bracelet as Shawn 😱

8 หลายเดือนก่อน
Mary Hernández
Mary Hernández

Miren esto fue publicado un dia despues de mi cumpleaños 🙌🙌. Si ya se a nadie le interesa pero amii siii 😻😻

8 หลายเดือนก่อน
Marish Thompson
Marish Thompson

😍

8 หลายเดือนก่อน
Kyut me
Kyut me

Still in love

8 หลายเดือนก่อน
Rohit Gamming
Rohit Gamming

😘😘

8 หลายเดือนก่อน
Ayyo Itz Andrea
Ayyo Itz Andrea

2019 and dedicating this to my bf

8 หลายเดือนก่อน
Freaking Love
Freaking Love

2019?? Anyone??

8 หลายเดือนก่อน
GayVodka
GayVodka

My crush dedicated me this song. Damnnnnnn

8 หลายเดือนก่อน
Mariana
Mariana

Gay Vodka congrats 💖

7 หลายเดือนก่อน
Mid Night
Mid Night

Anyone dare me to sing this to my crush??

8 หลายเดือนก่อน
Little Mixer
Little Mixer

Mid Night me

6 หลายเดือนก่อน

ต่อไป

Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita

3:26

Shawn Mendes, Camila Cabello - Señorita

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 699

Shawn Mendes - If I Can't Have You

3:12

Shawn Mendes - If I Can't Have You

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 143

Shawn Mendes - Treat You Better

4:17

Shawn Mendes - Treat You Better

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 1

The End Of Fortnite

5:55

The End Of Fortnite

MrTop5

มุมมอง 1 179 273

Cleaning Out My ENTIRE Makeup Collection.. *i got rid of it all

21:49

Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back

3:58

Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 840

Shawn Mendes - Stitches (Official Video)

4:00

Shawn Mendes - Stitches (Official Video)

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 1

Shawn Mendes - In My Blood

3:38

Shawn Mendes - In My Blood

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 285

Shawn Mendes, Zedd - Lost In Japan (Original + Remix)

3:54

Shawn Mendes, Zedd - Lost In Japan (Original + Remix)

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 79

Shawn Mendes Carpool Karaoke -- #LateLateShawn

11:25

Shawn Mendes Carpool Karaoke -- #LateLateShawn

The Late Late Show with James Corden

มุมมอง 26

Shawn Mendes - Mercy

4:10

Shawn Mendes - Mercy

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 297

Slay It, Don't Spray It with Shawn Mendes

7:32

Slay It, Don't Spray It with Shawn Mendes

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon

มุมมอง 15

Shawn Mendes - In My Blood (Live From The MTV VMAs / 2018)

4:38

Shawn Mendes - Nervous

2:47

Shawn Mendes - Nervous

ShawnMendesVEVO

มุมมอง 91

“Señorita” Behind The Scenes - Part 1

6:12

“Señorita” Behind The Scenes - Part 1

Shawn Mendes

มุมมอง 8

กินซูชิ 4 ชม. มาราธอน

20:38

กินซูชิ 4 ชม. มาราธอน

tigercrychannel

มุมมอง 441 043

ปิยบุตร บรรยายโต้กลับ ผบ.ทบ. บอกอย่ามองคนเห็นต่างเป็นศัตรู

6:12

กินหมูกระทะ ในวัดร้างตอนตี2 เจอดี !!

15:45